קורס חוזקות אונליין – טופס הרשמה

טופס זה מרכז את פרטי קורס חוזקות אונליין בהנחיית מירי לוי פפו, מטעם חברת שורשים בינואר 2024.

החוזקות כבסיס לפיתוח אישי ומקצועי

גישת החוזקות מענף הפסיכולוגיה החיובית מדגישה שהחזקות של האדם הן המגדלור שלו ועל כן יש לייחס להן משמעות ולהתמקד בהן. אחת ההשלכות המרכזיות של ההתמקדות בחזקות והבאתם לידי ביטוי היא תחושה של משמעות ואושר. עקרון החוזקות, מתייחס לכך שכל אדם מתאפיין בחזקות בולטות שרק את חלקן הוא מביא לידי ביטוי בחיי היום יום. הטענה היא שאם ניתן לחזקות אלה לבוא לידי ביטוי במלואן, נגביר תפוקות והצלחות, נפתח חוסן נפשי וכך נהיה מאושרים יותר. במחקרים, נמצא שרוב האנשים מתמקדים ומשקיעים את זמנם בעיקר בבחינת המגרעות ולא בטיפוח החזקות. במהלך הקורס נלמד כיצד לטפח את החוזקות ולנהל את החולשות, לעמידה ביעדים, ליצירת מערכות יחסים בריאות ואפקטיביות, בעבודה ובחיים האישיים.

קהל היעד

הקורס מיועד לעוסקים בייעוץ, ניהול, הנחיה, טיפול והדרכה המעוניינים להכיר, לפתח ולהשתמש בגישת החוזקות מתחום הפסיכולוגיה החיובית, בחייהם האישיים והמקצועיים. פתיחת הקורס מותנית במספר הנרשמים.

תאור הקורס

קורס החוזקות כולל  5 מפגשים, בימי שלישי, בתאריכים הבאים:   9.1.24, 16.1.24, 23.1.24, 30.1.24 ו 6.2.24.  המפגשים יתקיימו בשעות 17:00-20:00.  הקורס יונחה ע"י מירי לוי פפו. הקורס יתקיים בזום.

ניהול אקדמי והנחייה

מירי לוי פפו, בעלים ומנכ"לית שותפה בחברת שורשים – חברה לייעוץ ופיתוח ארגוני. מירי היא יועצת ארגונית בכירה -M.Sc , מנחת קבוצות מוסמכת ומנוסה, מאמנת מורשית מטעם מכון המחקר "גאלופ" לאימון בחוזקות. בעלת ניסיון של כ-15 שנים בתחום הייעוץ למנהלים וצוותים, ובהנחיית סדנאות לקבוצות בתהליכי פיתוח אישי ומקצועי.

קוד אישי לשאלון מזהה חוזקות

כשבוע לפני תחילת הקורס, כל משתתף יקבל קוד למבדק מזהה החוזקות של מכון גאלופ, החושף את 34 החוזקות האישיות, לפי סדר הדומיננטיות.

עלות, דרכי תשלום ותנאי ביטול

עלות הקורס 1,590 ₪ כולל מע"מ.

חשוב לדעת, תנאי הביטול הינם בהתאם לדין ולהוראות חוק הגנת הצרכן המאפשרים ביטול בתוך 14 יום ממועד ההתקשרות, אך לא פחות מ- 14 ימי עסקים לפני תחילת הקורס. אין החזר על קוד אישי ודמי טיפול. עלות הקוד ודמי הטיפול מתוך סך התשלום – 300 ש"ח.

פרטי חברת שורשים

ע.מ : 557962586.

שם ברשומות: פפו מירי/פלד רויטל.

כתובת החברה: נחל שורק 32/8 מודיעין , מיקוד 7170739.

איש קשר לברורים: ישראל פלד, סמנכ"ל כספים ופיתוח עסקי.

מייל: israelpld@ssg.co.il      טלפון: 077-3008018      נייד: 054-3001020

בהצלחה רבה!

אהבתם? שתפו!