סדנאות להשתלבות בתעסוקה ופיתוח קריירה

סדנאות להשתלבות בתעסוקה ופיתוח קריירה במתכונת חד יומית או בתהליך ארוך טווח, מיועדות לקהלי יעד של פרטים הנמצאים בצומת דרכים ומעוניינים לקבל החלטה לגבי בחירת הייעוד המקצועי שלהם בו יוכלו להתפתח ולהגשים את עצמם ברמה האישית והמקצועית.

הסדנאות הללו מאפשרות מרחב למידה, קבלת כלים והקניית מיומנויות ברמה התפיסתית והיישומית, השתלבות בלימודים, כתיבת קורות חיים מוצלחים, להכנה אפקטיבית לקראת מרכזי הערכה וראיונות עבודה ופיתוח עוגני קריירה.
מטרת העל בסדנאות אלה היא גיבוש תפיסות ופרדיגמות המתאימות למציאות העכשווית בעידן הידע והמידע ומציאת השביל התעסוקתי המתאים לכל אחד ואחת מהמשתתפים בהן.
בסדנא מתאפשר למשתתפים להכיר מקרוב את שילוב הכישורים והיכולות האישיים שלהם לצד נטיות הלב והמיומנויות ומתוך כך לסלול את הדרך לצמיחה והתפתחות אישית ומקצועית.
ניסיוננו הרב בתחום הייעוץ וההכוונה התעסוקתית כולל מגוון סוגים של קהלי יעד:

1. צעירים ממגזרים שונים ומגוונים עמם אנו נפגשים לקראת שחרורם מצה"ל או מהשירות הלאומי/אזרחי והשתלבותם בחיי האזרחות- חיילים וחיילות מהפריפריה החברתית, חיילי שח"ר (שירות חרדי), בני ובנות שירות לאומי/אזרחי מתחומי החינוך והמנהל, צעירים עם מוגבלויות, דרוזים, בדואים, נוער בסיכון, בני שירות אזרחי חרדי ועוד.
2. סטודנטים בסיום תואר ראשון ואו שני, לקראת השתלבות בשוק התעסוקה תוך חשיבה מראש על פיתוח קריירה.
3. עולים חדשים לקראת סיום לימודיהם באולפן.
4. פורשי צה"ל .
5. בוגרים שהחליטו לעשות שינויי בחייהם המקצועיים ומחפשים אחר הגשמה עצמית באפיקים חדשים.
6. מרכזי צעירים
7. צעירים המתמודדים עם מוגבלויות  – פיזי נפשי קוגנטיבי

 

ייעוץ אישי

תהליך ייעוץ אישי כולל סדרה של מפגשים אישיים, במטרה לאפשר לנועץ לגבש תכנית מותאמת, להשתלבות בתעסוקה ולפיתוח קריירה.

התכנית מותאמת לצרכים, ליכולות ולנטיות של הנועץ, על בסיס סביבת המציאות הספציפית שלו. מספר המפגשים ומיקום המפגשים יתואם עם הנועץ טרום התהליך.

תהליך ייעוץ אישי יכול להתקיים במקביל/לפני /אחרי  או בנפרד מהתהליך הקבוצתי.

אהבתם? שתפו!