מאיץ החוזקות האישי

מבדק מזהה חוזקות ומפגש אישי לזיהוי ולהגברת השימוש בחוזקות שלך בחיים האישיים ובעבודה

וירוס הקורונה יצר שינוי עולמי. בתקופה זו חוסר הוודאות מתעצם (שכן היה כאן גם לפני) וארגונים ואנשים נאלצים לשנות פרדיגמות בכל תחומי עיסוקם. האתגרים של ניהול מרחוק, עבודה בתנאי חירום, הקפאת תהליכים של שגרה, גורמים לפיתוח אסטרטגיות חשיבה אחרות שמותאמות למציאות המשתנה.

בתקופה זו זה הזמן לעצור ולבחון לעומק מהם הגורמים שמחזקים כל אחד ואחת בארגון ומחוצה לו. השאלות שצריכות להישאל יותר מכל הן מה היכולות, הכישרונות, התכונות הטובות שיש בכל אחד ואחת להמשיך להתפתח ולצמוח בתקופה זו או במילים אחרות לגלות את החוזקות האישיות!

גישת החוזקות מענף הפסיכולוגיה החיובית מדגישה שהחזקות של האדם הן המגדלור שלו ועל כן יש לייחס להן משמעות ולהתמקד בהן. אחת ההשלכות המרכזיות של ההתמקדות בחזקות והבאתם לידי ביטוי היא תחושה של משמעות ואושר. עקרון החוזקות, מתייחס לכך שכל אדם מתאפיין בחזקות בולטות שרק את חלקן הוא מביא לידי ביטוי בחיי היום יום. הטענה היא שאם ניתן לחזקות אלה לבוא לידי ביטוי במלואן, נגביר תפוקות והצלחות, נפתח חוסן נפשי וכך נהיה מאושרים יותר. במחקרים, נמצא שרוב האנשים מתמקדים ומשקיעים את זמנם בעיקר בבחינת המגרעות ולא בטיפוח החזקות. במפגש האישי המוצע, נתמקד בחוזקות וביכולתן לתרום להתמודדות אפקטיבית ולשיפור ביצועים במגוון התחומים במציאות הנוכחית. החוזקות מהוות גם את הבסיס ליצירת מערכות יחסים בריאות ואפקטיביות, בעבודה ובחיים האישיים.

כמה דברים שכדאי לדעת על חוזקות:

  • לכל אחד יש נקודות חוזק רבות עוצמה
  • כל כישרון בבסיס החזקה הוא ניטרלי מבחינה ערכית, אפשר לנתב אותו לחיוב או לשלילה
  • תמהיל החזקות הוא אישי וייחודי
  • קיים קשר ישיר בין שימוש בחוזקות לבין הצלחה, חוסן אישי ואושר
  • תוכלו לתרום לעצמכם ולסביבה כשתממשו את חוזקותיכם באופן חיובי

קהל היעד

מאיץ החוזקות האישי מיועד לקהל הרחב ולמנהלים ועובדים בארגונים.

מטרות

  1. גילוי חמש החוזקות האישיות הדומיננטיות
  2. שימוש במודל  GALLUP לזיהוי, הבנת משמעות והכוונת החוזקות להצלחות בחיים האישיים והמקצועיים.

 מסגרת

מאיץ החוזקות האישי לגילוי וניתוח החוזקות הינו מפגש יחיד למשך שעה וחצי. המפגש מהווה תחילתו של מסע להיכרות מעמיקה ויישומית של החוזקות האישיות שלך.

שלבי פעולה:

  1. קוד כניסה – לאחר ההרשמה למפגש האישי, תקבל קוד כניסה למבדק מזהה החוזקות של גאלופ.
  2. המבדק – מענה על המבדק אורך כ 40 דקות ובסיומו מתקבלת רשימה של חמש החוזקות שלך.
  3. שליחת התוצאות – בתום מילוי המבדק תשלח את תוצאותיו למייל miripapo@ssg.co.il
  4. דיאלוג במפגש אישי – המפגש האישי כולל ניתוח תמהיל החוזקות האישיות שבאמצעותן, תתאפשר הגברת המודעות אודות היכולות הטבעיות שלך והגברת שימושן בחיים האישיים והמקצועיים. המפגש יתקיים בשיחת וידאו (זום) עם מירי פפו. משך המפגש שעה וחצי.

מירי פפו – בעלים ומנכ"לית שותפה בחברת שורשים. יועצת ארגונית -M.Sc , מאמנת מורשית מטעם מכון המחקר "גאלופ" לאימון בחוזקות. בעלת ניסיון של כ-15 שנים בתחום הייעוץ למנהלים וצוותים בארגונים ולקהל הרחב.

לפרטים נוספים ולהרשמה השאירו פרטים בתחתית העמוד ונחזור אליכם.

אהבתם? שתפו!