בעידן בו המציאות המשתנה היא השגרה, מקצוע הניהול הופך להיות מאתגר ומגביר את הצורך בחידוד יכולות קוגניטיביות ורגשיות לקדם, להניע ולהוביל. עבודת הניהול מוגדרת כפעילות המתרחשת בעיקר בשני תחומים: ניהול משימות וניהול אנשים. שני התחומים הללו קשורים ושזורים זה בזה: עובדים החשים כי אכפת מהם ודואגים להם, יהיו בעלי הנעה גבוהה יותר ותרומתם להשגת משימות הארגון תהיה רבה יותר. כך גם בתחום המשימות, ככל שמטרות הארגון תושגנה בצורה יעילה יותר, ישפיע הדבר על רווחתם של העובדים ועל ביטחונם התעסוקתי. מתוך הצרכים הדיכוטומיים לכאורה, השגת המשימות מחד ורצון להערכה ודאגה מאידך, באים לידי ביטוי במהלך התפקיד, סגנונות ניהול שונים.

"פיתוח מנהלים" הוא תהליך שמציע מרחב עבור המנהלים לצמיחה אישית ומקצועית על בסיס  למידה והתנסות חווייתית. בתהליך זה מגבשים המנהלים תפיסת תפקיד ניהולית מותאמת, מקדמת מטרות ואנשים , לצד רכישת ידע, כלים ומיומנויות לניהול מיטיבי ואפקטיבי.

אהבתם? שתפו!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin